Tuesday, January 02, 2007

Japiejo's end-year list

Beste mensen, Zoals beloofd, toch even een zaai eindejaarslijstje van mij, als 50% van het guild, en omdat ik ook wel eens een eigen mening heb. Trek het je niet aan als je er niet, of misschien juist wel in zit. Het is puur een brainwave, ik vind het leuk om terug te kijken en onderstaande puntjes zijn eigenlijk alleen maar highlights die de herinnering waard zijn om nog eens bij stil te staan. Naast deze kleine selectie, kan ik zeggen dat ik blij ben met het jaar dat achter ons ligt. Ik kijk met een tevreden gevoel terug op de 4 maanden waar we met zn allen zo hard gewerkt hebben om een scene te creëren voor de Haagse songwriters. Jullie mogen trots op jezelf zijn!

Beste optreden van een songwriter tijdens een guildavond
1) Orfeo, 3 december in Lokaal
2) Stud Muffins, 31 augustus in Savanna
3) Lucky Fonz III, 19 november in Lokaal

Nummer 3 leden van het guild op het gebied van ervaring, songwriting en presentatie

1) R.C. Henry
2) Mak Wolven
3) Jean Middle

Beste nummer van 2006 van één van de guild leden

1) Northern Plane (Mak Wolven)
2) Bedtime Worries (Vera)
3) Song from the second floor (En Mono)

Leukste guildevent in 2006

1) Musicon, 13 augustus
2) Lokaal met Leave, Christopher Bernard & the Bowmans, and Arie Spaans, 17 december
3) Lokaal met Trouble Pass Me By, R.C. Henry & Katbite (because mum was there)

De meest belovende artiest van 2006, wie gaan het maken in 2007?

1) Eva Louise Williams
2) Trouble pass me by
3) HannekeLaura

Wie zijn we het meest dankbaar over 2006

1) Ellie & Dries (van Lokaal, voor de sponsoring en het beschikbaar stellen van het podium)
2) Alex Franken voor het presenteerwerk, het uitwerken van nieuwe plannen en nog veel meer!
3) Ton Jenner, voor het belangeloos maken en bewerken van al die opnames van de verschillende artiesten in Lokaal Vredebreuk.

Hoogtepunten die niet onder de normale optredens vielen:

1) De Jam tussen RC Henry en Mak Wolven op Stork on air (3 oktober)
2) Phinx op de open mike night, op een onversterkte, ongestemde piano toch de zaal op de kop krijgend (24 augustus)
3) Het supergezellige interview op Ramonaaa met Alex Franken en Orson Sven (15 december) (hier zijn de foto's alex!)




Klik hier voor een kleine toevoeging (guild members only ;-)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home