Saturday, September 01, 2007

Leave op Haags Uitfestival - 2 September


1.30pm this Sunday....

Op de informatiemarkt van het Haags Uitfestival zal Edwin van der Hoeven van Leave zondag een onversterkt solo-optreden verzorgen. Bij stand nr76 van het Haags Pop Centrum vertegenwoordigt Edwin het Den Haag Songwriters Guild. Het DHSG, opgericht door Kat Leese en Jaap Verhoef, is ondertussen een begrip in de Haagse muziekscene. 22 september aanstaande verzorgt het DHSG de tweede editie van het Songwriters Condensed festival waar Leave en andere songwriters in het Haags Pop Centrum te zien zullen zijn.

1 Comments:

Blogger Marijke said...

Hey Edwin,

Ik heb gemaild hoor naar Kat Leesse, maar ik heb nog geen antwoord!
Ik zou echt graag een keer in Den Haag willen spelen :).
Misschien kan jij me helpen omdat jij vaak in Den Haag optreedt zie ik!

X
Marijke
www.supermarijke.nl

8:35 PM  

Post a Comment

<< Home