Wednesday, October 10, 2007

Een dagje mee-leven met het DHSG

Written by Arneo -thanks!

Afgelopen zondag was er een feesje want het Den Haag Songwriters Guild vierde haar 1 jarig jubileum met Lokaal Vredebreuk. Ik mocht er gelukkig bij zijn! Eerst 's middags bij Radio Midvliet gespeeld met interview. Ik viel namelijk op het laatste moment in wegens ziekte van de andere act. Gelukkig was Jaap er ook en we hebben nog gauw ff mijn biografie aan de presentator overgedragen! Het ging allemaal goed! Maar mijn petje af voor Jaap en Kat van het Songwritersguild! 'S middags nog buttons ontworpen en gemaakt voor het feestje van die avond! Ik heb mijn set voor de avond nog even geoefend bij Kat thuis, nadat ik nog ff geholpen had met stofzuigen...ik zeg niks Kat...maar een huisvrouw ben je toch echt niet...haha. Ondertussen ging Kat nog even jammen met haar percussionist. En toen gingen we naar Lokaal Vredebreuk. De zaal moest nog aangekleed worden, het podium opgebouwd...en daarna werd er opgetreden! Het was een hele bijzondere avond met allemaal uitstekende acts! Als eerste begon D.O.M daarna White Sands als derde was ik (ARNEO) toen kwam Mings Pretty Heroes and last but not least Katbite! D.O.M. is een verrassende act die een combinatie laat zien van poezie en singer/songwriter...vooral het nummer Graai was erg bijzonder. bij White Sands zweef je echt weg op de muziek....rustige sfeervolle muziek. Mings Pretty Heroes....geweldige zangeres met goede gitarist....kippevel nummers. Katbite stal de show vond ik, publiek was laaiend enthousiast....de combinatie van gitaar/keyboard en beatbox werkte heel aanstekelijk. Over mijzelf kan ik zeggen dat ik het er goed vanaf heb gebracht, op het laaste moment nog vlug even een set in elkaar geflanst. En toen was het feest klaar en konden we tegen kwart voor 1 de boel weer afbouwen....mijn petje af voor Kat en Jaap die deze optredens toch wekelijks in Lokaal Vredebreuk organiseren!

Labels: ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home