Thursday, November 15, 2007

Midvliet This Sunday 1pm


1pm Midvliet FM - Listen online www.midvliet.nl

or if you live in voorburg/leidschendam turn on your tv


This week its Fabian, who is preforming next Sunday in Lokaal Vredebreuk

Heres a bit about him:

Veelal krijg ik de vraag welk genre muziek ik speel. Pop-achtig, singer/songwriter-achtig? Ik weet het niet en voor mij is dit ook niet belangrijk. De liedjes die ik schrijf ontstaan vanuit een gevoel wat ik heb en de drang om dit te vertalen naar muziek in zijn breedste vorm met als gevolg dat er in het repertoire af en toe leuke uitstapjes gemaakt worden.

Sinds een half jaartje werk ik samen met Jorn. Hij speelt met diverse nummers mee op de piano. Ook hij zit vol met ideeën die weer voor eigenzinnige creaties hebben gezorgd. Op 25 november spelen we samen in Lokaal Vredebreuk.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home